יום ראשון, 27 באפריל 2014

פסח במגה בול

זוכרים שפעם איזה ח"כ התלונן שבמהלך הפסח לקוחות בסופרמרקטים מעבירים בקופות מוצרי חמץ בלי ש''הרוסייה'' שמה לב? מסתבר שרשתות השיווק לקחו אותו ברצינות.

היום נכנסתי למגה כדי לקנות כמה דברים. כשהעברתי בקופה שקית של עדשים אדומות עצרה אותי הקופאית (אכן, יוצאת רוסיה) ואמרה לי בתדהמה "אבל זה חמץ!" אמרתי לה שזה בסדר, אנחנו ספרדים שאוכלים קטניות, אבל היא לא חייכה והסבירה לי שהמחשב לא נותן לה להעביר מוצרים שאינם כשרים לפסח. הסתכלתי על האריזה והנה כתוב שהעדשים כשרות לפסח, הבעייה נפתרה. זה לא שכנע אותה והיא המשיכה להתעקש שהיא לא יכולה להעביר מוצרי חמץ בפסח. אמרתי לה שוב שזה לא חמץ! ושתבקש מהקופאית הראשית להעביר את העדשים. היא טענה שאפילו מנהל הסניף לא יכול לשנות את זה, ולפני שהספקתי להתווכח קראה לאחמד מהמשלוחים שישים את המוצר במחסן.

בדרך לאוטו הבן שלי חקר אותי למה רציתי לקנות חמץ בפסח.

פסח כשר ושמח יהודים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה