יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

רמי לוי שיווק השקמה

כבר היה מנוסח לי בראש פוסט רהוט ובנאלי על רמי לוי ואנשי עסקים מסוגו שמעדיפים לחנך את הציבור במקום לעשות חשבון נפש על תרומתם לעידוד יוקר המחיה. אבל אז נכנסתי הבוקר לסניף ''רמי לוי'' לערוך את קניות החג.

הסניף היה נקי ומסודר ולא עמוס בקונים, כי מי כבר מחכה עד ערב חג. מחירי הירקות והפירות היו זולים מאוד, במחירים שלא ראיתי כבר שנים. היינות היו בהוזלה מיוחדת לרגל החג. אפילו הבירה היתה במבצע. והנה איזור מוצרי החלב. המילקי בשקל גרם לי לחייך ולחשוב על איש העסקים הממזר הזה: איך הוא יודע לתפוס את הרגע ולתת מענה לדרישות השוק המשתנות במהירות! ככה צריך. קצת יותר ביצועיסטים בממשלה במקום פוליטיקאים שיודעים רק לדבר. קצת יותר חופש לעסקים במקום בירוקרטיה ומהר מאוד יהיה פה זול יותר.

אפילו בקופות לא היה תור. הקופאית, שרק לפני רגע זכתה לגערה מוצדקת ממנהל המשמרת כי ביקשה שוב ללכת לשירותים, לא נתנה לזה להשפיע עליה והציעה לי באדיבות לחלק את סכום הקנייה ל-11 תשלומים. היא יודעת מה זאת תודעת שירות. הרגשתי סוג של הארה כשיצאתי החוצה אל השמש הסתווית. השומר הזקן החתים את החשבונית והרחיק את מקבץ הנדבות שניסה להיטפל אליי. הרוח הנעימה ליטפה את פניי. אני צריך לזנוח את הסוציאליזם דה-לה-שמאטע שלי, החלטתי. אני צריך להתחיל לחשוב אחרת, נקי. יכול להיות פה טוב יותר! 








(צילום: ליאור חלוני, ynet)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה